روند استرداد وجه:

خدمات در آموزشگاه فون آکادمی از نوع غیر فیزیکی و تحت وب میباشد که در فاز اول شامل خدمات مشاوره بوده و هم اکنون در حال اجراست و در آینده ای نزدیک خدمات آموزش آفلاین و آنلاین، آزمون آزمایشی تحت وب، نیز به خدمات آموزشگاه افزوده خواهد شد لذا برای هریک از أنواع خدمات قوانین استرداد وجه در نظر گرفته شده است که به شرح زیر میباشد:

  • خدمات مشاوره، آموزش و آزمون

در صورت وجود مشکلات فنی و یا اجرایی حین برگزاری جلسه مشاوره که مرتبط با آموزشگاه باشد، تمام مبلغ به مشتری استرداد داده خواد شد.

در صورت وجود مشکلات فنی در خدمات آموزشی و آزمون های آزمایشی تحت وب که مرتبط با آموزشگاه باشد و غیرقابل برطرف کردن باشد، تمام مبلغ به مشتری استرداد داده خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه خطا و ایراد از سمت مشتری در دریافت خدمات مشاوره، آموزش و آزمون که مرتبط با مشتری باشد امکان استراداد مبلغ وجود نخواهد داشت. (تمام آموزش های لازم و پشتیبانی لازم پیش از ارایه خدمات به مشتری داده میشود و انتظار میرود مشتری نسبت به این موضوع متعهد بوده و در صورت وجود هرگونه مشکل با پشتیبانی میتواند ارتباط و نسبت به برطرف نمودن آن اقدام خواهد شد.

به منظور ثبت درخواست استرداد وجه لازم است به پشتیبانی آموزشگاه در واتساپ و ایتا پیام داده و هماهنگی های لازم انجام شود و زمان مبنا در این درخواست تاریخ و ساعت ثبت شده پیام درخواست استرداد وجه از سمت مشتری می باشد.

مدت زمان تحويل:

با توجه به تحت وب بودن خدمات در آموزشگاه فون آکادمی، تمام تلاش ما بر ارایه آنی خدمات به مشتری میباشد اما در مواردی ممکن است نیاز باشد مشتری برای یک بازه زمانی از پیش هماهنگ شده منتظر باشد تا خدمات تعهد شده برای ایشان هماهنگ شود به طور مثال: پکیج مشاوره به این صورت است که مشتری پرداخت و سپس تا ۲۴ ساعت منتظر می ماند تا هماهنگی لازم برای رزرو جلسات وی با مشتری انجام شود. که اطلاع رسانی این زمان انتظار هم به صورت پیامکی هم به صورت نوشتاری در مراحل تهیه پکیج روی سایت به اطلاع مشتری رسانده میشود. این روند در دوره های آنلاین طولانی تر (حداکثر ۱ ماه) و در دوره های آفلاین کوتاه تر است.

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات:

ما در وب سایت فون اکادمی امکان درخواست جابه جایی جلسات را برای مشتری فراهم کرده ایم و در صورتیکه مشتری تا پیش از ۴۹ ساعت مانده به زمان رزرو شده نسبت به جابه جایی یا کنسل کردن اقدام کند بدون هیچ خسارتی میتواند نوبت خود را کنسل و تمام مبلغ را عودت بگیرد و اگر کمتر از ۴۸ ساعت مانده تا زمان برگزاری جلسه باشد و نسبت به جابه جایی با فسخ نوبت رزرو شده اقدام کند مشمول خسارت ۵۰ درصدی خواهد شد.

در صورتیکه مشتری نسبت به تهیه آموزش آفلاین اقدام نماید بعد از دریافت لاینسس اسپات پلیر اختصاصی امکان فسخ قرارد میسر نمیباشد اما تا پیش از دریافت لایسنس میتواند درخواست فسخ داده و تمام مبلغ واریزی را عودت بگیرد و در دوره های آموزش آنلای تا ۷۲ ساعت پیش از آغاز اولین جلسه امکان فسخ و درخواست عودت ۱۰۰ درصد مبلغ واریز شده میسر است و کمتر از ۷۲ تا تا پیش از آغاز جلسه اول امکان فسخ با جریمه ۵۰ درصدی وجود دارد و بعد از آغاز اولین جلسه امکان عودت مبلغ وجود نخواهد داشت.

به ثبت درخواست فسخ و عودت مبلغ لازم است به پشتیبانی آموزشگاه در واتساپ و ایتا پیام داده و هماهنگی های لازم انجام شود و زمان مبنا در این درخواست تاریخ و ساعت ثبت شده پیام درخواست فسخ و عودت از سمت مشتری می باشد.

ساعت پاسخگويي:

تمام ایام هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ پاسخگوی تماس های صوتی با شماره های آموزشگاه هستیم و در واتساپ و ایتا پاسخگویی تا ساعت ۲۳ هر شب انجام خواهد شد. همچنین در روی سایت امکان چت آنلاین فراهم شده تا مشتری در زمان استفاده از سایت بتواند از این امکان بهره مند شود که با پشتیبانی ارتباط بگیرد.

نحوه پرداخت وجه:

تمام پرداختی های آموزشگاه از طریق درگاه زرین پال متصل به حساب بانک ملی انجام میشود.

شيوه حمل:

در حال حاضر هیچ یک از خدمات ما نیاز به حمل و ارسال ندارند. و در صورت نیاز به ارسال محصول در آینده از پست و یا تیپاکس استفاده خواهد شد بدین صورت که مشتری تمام اطلاعات لازم برای درج به عنوان گیرنده را در وب سایت به ما ارایه و محصول برای ایشان ارسال میشود. (این امکان هنوز ایجاد نشده زیرا در حال حاضر محصولی که نیاز به ارسال باشد تولید نشده است.)

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

پشتیبانی در آموزشگاه فون آکادمی شامل سه بازه زمانی (قبل – حین – بعد) میباشد.

قبل

حین

بعد

مشاوره تحصیلی

تماس پشتیبانی جهت خوش آمدگویی و نیازسنجی – اطلاع رسانی پیامکی

تماس مشاور – اطلاع رسانی پیامکی – نظارت فنی پشتیبانی

تماس پشتیبانی جهت نظرسنجی – اطلاع رسانی های پیامکی

آموزش آفلاین

تماس پشتیبانی جهت آموزش و معرفی پکیج – اطلاع رسانی پیامکی

نظارت فنی پشتیبانی – اطلاع رسانی پیامکی

پاسخگویی تحت وب – پاسخگویی در واتساپ و ایتا

آموزش آنلاین

تماس پشتیبانی جهت آموزش و معرفی دوره – اطلاع رسانی پیامکی

نظارت فنی پشتیبانی – اطلاع رسانی پیامکی

پاسخگویی تحت وب – پاسخگویی در واتساپ و ایتا

آزمون آزمایشی

تماس پشتیبانی جهت معرفی برنامه آزمون – اطلاع رسانی پیامکی

نظارت فنی پشتیبانی – اطلاع رسانی پیامکی

پاسخگویی تحت وب – پاسخگویی در واتساپ و ایتا

خدمات پس از فروش برای هر خدمت متفاوت بوده اما با هدف وفادارسازی مشتریان و تکریم آنهاُ، پاسخگویی به مشتریان بعد از تهیه محصولات به صورت از پیش تعیین شده انجام میشود و همچنین تخفیفات ۵ تا ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده که به مشتریان وفادار تعلق میگیرد. تمام تلاش آموزشگاه در ایجاد بستری سریع و تحت وب برای ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان است که مهمترین انها پاسخگو بودن و در دسترس بودن میباشد.

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي:

باتوجه به اینکه آموزشگاه فون آکادمی تحت وب بوده تمام اطلاعات مشتریان تنها در اختیار مدیریت آموزشگاه میباشد و به صلاحدید ایشان و به صورت محدود این اطلاعات در اختیار پشتیبانی و تحت نظارت ایشان قرار میگیرند تا از حریم شخصی مشتریان به خوبی حفاظت شود.

مشتریان در وب سایت در قسمت نظرات ابتدا توسط مدیریت نظراتشان مورد بررسی قرار میگیرد و سپس نظرات آنها در معرض عموم قرار خواهد گرفت تا از انتشار اطلاعات و مطالب آسیب زننده به حریم شخصی افراد جلوگیری شود.

نحوه ثبت شكايات مصرف كنندگان

به منظور ثبت هرگونه شکایت متن پیام نوشته شده توسط مشتری در واتساپ و یا ایتا که به پشتیبانی آموزشگاه ارایه میشود مبنای دعوی خواهد بود و آموزشگاه موظف به پاسخگویی و پیگیری لازم میباشد.

تب و یا لینک هاي «تماس با ما» « قوانین و مقررات» «درباره ما»:

راه های تماس با ما:

اینستاگرام: https://instagram.com/fonacademy.ir?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره ثابت: ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۰۷

شماره واتساپ و ایتا: ۰۹۰۵۷۳۸۲۲۲۶